Pohjan alla on pieni kaukalo, jossa voi kuljettaa vaikka likaiset lenkkitossut tai muita pieniä nyssäköitä. Ohjaamon ilme on moderni. Active Tourer BMW auto koeajo. Mittaristo on selkeä. Kevythybridit saamme tänne Pohjolan perukoille heinäkuussa, pistokehybridien seuratessa perässä pari kuukautta myöhemmin.
Koeajossa BMW 218i Active Tourer – Mukavuusalueen ulkopuolelle
Ajo-ominaisuudet ovat Mini-sukuisuudestaan huolimatta brändinsä tasolla ja isossa dieselissä riittää vääntöä. Jälkimaku Hinta pitää huolen, että tästä ei tule mitään hittituotetta ainakaan Suomessa. Jaa Facebook. Etsi arkistostamme. Active Tourer sekä sen seitsenpaikkainen isosisko Gran Tourer ovat olleet suosittuja paitsi perheellisten, myös keski-iän ohittaneiden keskuudessa. Ferrarilla luvassa isoja mullistuksia vuosikymmenen mittaan — Purosangue lanseerataan syyskuussa Ajoneuvot Pienet moottorit ovat syystäkin nykyautoissa yhä yleisempiä.

IL koeajo ja arvio: BMW 2 Active Tourer
Kommentoi ». Puolen vuoden käyttötesti — tällainen auto oli Hyundai Ioniq 5, osa 1 Ajoneuvot Ajoneuvot Koeajo 5. Gran Tourer on paitsi monikäyttöinen, sisältä viihtyisä ja vaalean sisusta ja ison kattoikkunan kera myös hyvin ilmava. Melu pysyy kuitenkin kurissa, ja takapenkkiläisten kanssa voi keskustella ilman äänen korottamista, mikä ei suinkaan kaikissa autoissa onnistu.

IL koeajo ja arvio: BMW 2 Active Tourer |
Juuri se, että auto on etuvetoinen, oli BMW-puritaaneille aikamoinen shokki, mutta yhtymätasolla sillä ei enää tuossa vaiheessa ollut mitään uutta. Lue digilehtenä. Maailma on muuttunut seitsemässä vuodessa paljon. Tarkista tyyppiviat Moottori keräsi merkki- ja mallikohtaiset tyyppiviat useasta eri lähteestä! Tehtaan mukaan xe tarjoaa sähköllä yli 40 kilometrin toimintasäteen.
Koeajossa BMW i Active Tourer – Mukavuusalueen ulkopuolelle – KaasujalkaKaasujalka
Vastaa Peruuta vastaus Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Hinnat alkavat 33 eurosta ja kalleimman d TwinPower Turbo A xDriven hinta onkin jo 45 euroa. M Sport -varustepakettiin sisältyvä urheiluistuin on jo itsessään todella mukava, ja hieman henkilöautoja suurempi istumakorkeus viimeistelee oivan ajoasennon. Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita Koeajo BMW. Hyvää: ajoasento, ohjaamoergonomia, laatuvaikutelma, käytännön suorituskyky. Risteyksissä pitääkin käännellä ahkerasti päätä, jotta varmasti näkee pilareiden taakse. A-pilarit ovat melko edessä, mikä aiheuttaa katvetta etuviistoon.